Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése |
Szerző |
Üzenet |
nanerika Újonc

|
Elküldve: 2008. Június 29. Vasárnap, 6:43 Hozzászólás témája: Angliaban elo magyar csaladokhoz gyermekfelugyelet |
|
|
Au-paireket kozvetitek Erdelybol. Sokan szeretnenek magyar csaladhoz kerulni, ez az elsodleges szempont. Irj nekem mailt ha erdekel:
erika@au-pair-encias.hu |
|
Vissza az elejére |
|
 |
bizike86 Újonc

|
Elküldve: 2009. December 21. Hétfő, 14:47 Hozzászólás témája: tapasztalt bébiszitter Észak-Londonban! (1-2 zóna) |
|
|
Sziasztok!
23 éves egyetemi hallgató vagyok, tanulmányaimat bébiszitterkedéssel szeretném kiegésziteni part time-ban (du/este/éjszaka/hétvége) több mint 3 éves bébiszitteri tapasztalattal rendelkezem, kiváló referenciáim vannak Magyarországról és Londonból egyaránt! apró házimunkákat és főzést is elvállalok, 8 fontos órabért kérek.
ha érdekel az ajánlatom, kérlek ide irj mailt: bizike86@yahoo.co.uk |
|
Vissza az elejére |
|
 |
csillagB Újonc

|
Elküldve: 2011. Január 3. Hétfő, 14:06 Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok!
Masfel eve erkeztem az orszagba, januarban koltozok Londonba. 24 eves testnevelo tanar vagyok, es e mellett sportedzo, sportrekreacio es uszas szakagon. A foiskola alatt uszast oktattam ovodas es kisiskolasok reszere. A sajat korosztalyomnak aerobicot tartottam. Szemelyi edzoskodtem es taplalkozasi tanacsokkal lattam el azokat az embereket akik bizalommal fordultak hozzam.
Nanny, babysitter allast keresek, magyar es termeszetesen angol csaladoknal. Esti, ejszakai es hetvegi gyerekfelugyeletet is vallalok a lakasomban is, ami nagyon szep kornyezetben van a Temze mellett, gyonyoru park, jatszoter, es kosarlabda palya. Ha valaki nem tudja megoldani, a gyermek elhelyezeset akkor szivesen vallalom a felugyeletet. Vallalok uszas oktatast, szemelyi edzoskodest es taplalkozasi tanacsadast is, minden korosztalynak. Dolgoznek iskolaban, ovodaban es bolcsodeben akar onkenteskent is.
Energikus vagyok, megbizhato es lelkiismeretes.