Londoni Magyarok
Keresés     
Tower Bridge éjszaka
    Regisztráció

Online Élelmiszer Shop
Motorkerékpár szerviz Londonban
Magyarok Londonban :: Téma megtekintése - Milyen iratokat hozz magaddal?
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés 

Milyen iratokat hozz magaddal?
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Okoska
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Zsoltikaa
Újonc
Újonc

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 12:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 39 éves programozó vagyok, elég jól beszélek angolul, ECL Complex C nyelvvizsgám és ECDL-bizonyítványom is van. A barátnőmmel azon gondolkodunk, hogy 1-2 hónapon belül Londonba költözünk (a barátnőm itt kapott állást). Sejtem, hogy nem tudok rögtön a szakmámban elhelyezkedni, de szerintetek mennyi esélyem van arra, hogy alacsonyabb szintű számítógépes jellegű munkát kapok (pl. adatrögzítő vagy hasonló)? Előre is köszönöm a válaszokat!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Zsoltikaa
Újonc
Újonc

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 12:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Amit az előbb kihagytam: mennyire befolyásolja az elhelyezkedési lehetőségeimet, hogy nincs B kategóriás jogsim?? Szerintem Londonban elég jó a tömegközlekedés vagy nem? Tudok boldogulni jogsi nélkül??
Vissza az elejére
tothz
Mester
Mester

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 17:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Zsoltikaa írta: